LITE BILDER!

Jag själv tycker att bloggar med mycket bilder är roligast att läsa! Det blir ju så mycket intressantare då. Så jag ska bjuda på lite bilder nu, fast de kanske inte är så intressanta. Och ni får utsäkta att alla bilderna är tagna genom spegeln och alltså inte blir så bra kvalite och inte så snygga om man säger så :D Men jag orkar inte lära mig dedär inställningarna för hur man ställer in kameran så den tar bilden efter en viss tid och jag har ingen annan som kan fota mig. Så ni får helt enkelt leva med det!

                             

1. Lovade ju att visa min nya älsklingsväska, men kom på att jag aldrig gjorde det! Där ser ni också skorna jag köpte förra sommarn som jag använda kanske 2 gånger, nu har jag plötsligt kommit på att jag tycker om dem. Jag får helt enkelt leva med att de är lite för stora. Bättre med för stora skor än för små iaf!

2. Jag påväg på BodyCombat. Jättesnygg va, heh.

3. Jag som jag ser ut just nu, just kommit hem från slutarbetsseminariet och från en latte med Emil på Café Brahe. Jag älskar den här tröjan föresten, måste vara den skönaste som finns, plus att jag tycker den är ganska snygg på samma gång.

4. Haha, dedär är då alltså lite närmare mitt äkta jag! Sådär passligt konstig ;)

Föresten lägg märke till vårt otrooooligt snygga golv, haha! (Usch fyy, kan det bli fulare?) Tur att man bara bor här tillfälligt!
Jaja, nu ska jag äta något så smarrigt som Saarioinens skinkfrestelse. Det är såå tråkigt att laga mat åt en person, så det är ett bra alternativ ibland. Igår åt jag Saarioinens laxfrestelse. Lite omväxling måste det ju ändå vara ;)

Kommentarer
Postat av: Sisu

Ah, väskan! Och haha, golvet! ;)

2008-02-29 @ 18:14:26
URL: http://cissabelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0