MEN BESTÄM DIG NÅNGÅNG DÅ!

Jag har själv alltid problem med att bestämma mig. Oberoende om det gäller vilken sorts godis jag vill ha, vilken färg jag ska köpa på tröjan, om jag skall gå ut eller inte osv.
Men nånstans måste det ju finnas en gräns. Nångång måste man ju bara känna efter vad man vill, och bestämma sig. Säga ja eller nej. Man kan inte säga "kanske" eller "jag vet inte" hur länge som helst!
Speciellt om andra människor är inblandade.

Sluta berätta för mig att du tycker om mig!
Sluta säga åt mig att du kommer att sakna mig när jag åker!
Sluta krama mig och lukta på mitt hår så det känns som du aldrig vill släppa mig!

TA MIG ELLER LÄMNA MIG IFRED!
Jag blir galen!


Kommentarer
Postat av: Stef

Nåv :/

2008-02-11 @ 21:56:39
URL: http://sncs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0