MIN KLOCKA

                   

Detta gulliga paket väntade på mig på posten idag. Visst är klockan fin? Jag tycker om den. Men, det finns ett stort MEN, som ni kanske har listat ut redan genom att se på bilderna. Kolla vad stor den är! Den faller av!!
Antar att den går att fixa nånstans (var?) så att dom kortar av bandet.. men undrar vad det kostar?! Jag är pank.
Fattar inte hur den kan vara så stor, den ser ju liten ut på reklambilden när Kenza har på den och den verkar sitta bra på henne! Men inte på min... och inte är det jag som har liten arm iaf! :D

Kommentarer
Postat av: Sisu

Vilken fin! :) Jag tror att i princip alla guldsmedsaffärer borde kunna korta av den och om dom inte kan det så borde dom antagligen veta vem som kan fixa det. Antagligen kostar det något, men ingen aning hur mycket! :/

2008-02-21 @ 21:07:11
URL: http://cissabelle.blogg.se
Postat av: Tobias

svar: bara att komma :D

2008-02-21 @ 21:19:00
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0