SKOLA PÅ EN LÖRDAG

Nu är danskursen över. Detta är de absolut lättaste studiepoäng jag har fått! Tur att jag anmälde mig. 2 dagar rolig (ja det var faktiskt riktit skoj) dans + en inlämningsuppgift på några sidor (inlämningsuppgiften är ju inte så skoj direkt men... den verkade inte så svår). 1,5 sp för det :)

Efter dansen gick jag med en klasskompis till skolans gym, vi orkade ungefär en halvtimme, hehe. Maskiner på gym är inget  för mig, än en gång kan jag konstatera det! Men jag fick iaf konstaterat att det finns en viss muskel i armen som jag tydligen inte har, hehe.

Nu sitter jag i skolans datasal och kämpar (febrilt) med mitt finska bokreferat. Har snaart skrivit två sidor. Bara en kvar nu då! Sen ska jag hem och duscha! Ni kan ju gissa hur fräsch jag känner mig efter dans + gym. Men det var flera som var på danskursen idag som berättade att dom hade struntat i att duscha igårkväll för att dom ändå skulle bli svettiga igen idag. Och jag kan säga att alla verkligen var genomsvettiga igår! (Tänk: 2 funky pass efter varandra, typ.) Öh, va? Kanske jag också borde börja fundera på att bara duscha varannan gång efter att jag har tränat? Nej usch...
Nä nu ska jag fortsätta med det här så jag blir klar och slipper hem nångång! Vill ju inte sitta här hela dagen, i denna otrooligt härliga gamla fabriksbyggnad. (Saknar du int den Ninur?)

Jag börjar tro att våren har kommit på riktigt snart! Andra dagen det är sol och ca 8 plusgrader! Tyckte att det var tillräckligt vårigt väder igår och idag för att använda min nya vita Friis&Company väska!

Kommentarer
Postat av: Nina

Njää, int direkt! men ja saknar våra mysfilmkvällar då man sitter i ett varmt rum under en filt! Ja sitter här o har kallt ni igen! (jo, ja vet att ja tjatar o gnäller :P) men de verkligen svinkallt här! Bra att du känner dej fräsch iaf!

2008-02-24 @ 09:06:35
URL: http://ninur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0