SNYFT

Kom just in i e en ekande tom lägenhet. Nina steg just på bussen och åkte iväg... till KINA! Jag har inte fattat det ännu! Men jag börjar väl göra det nu. Det gick hur bra som helst och vi stod och skrattade och fjantade oss som vanligt, inga ledsna miner! Ehm. Tills hejdåkramen, då kommer tårarna :P Haha, jag gick tillbaks till lägenheten (från busshållplatsen) med tårarna längs kinderna, och självklart möter jag nån som stirrar på mig! :D

Nä nu ska jag sluta snyfta här och försöka skärpa mig...
Fick en trevlig lapp i brevlådan idag där det stod att ett paket väntar på mig på posten. Det måste vara klockan som jag vann! :)

På tal om klockor.. OJ vad klockan är mycke, nu måste jag ta en snabbdusch och göra mig klar för... (suck) basgrupp i skolan! Men sen blir det inte basgrupp på ett par veckor. Har 2 lediga veckor när vi ska skriva på slutarbetet sen! Shit, då måste jag ta mig i kragen och se till att jag får någonting gjort!
Imorgon och på lördag blir det danskurs! Hoppas det blir kul! Tycker det låter kul, förutom nån improviseringsuppgift och presentation som vi ska ha... Jag, dansa ensam inför klassen? Hah, never! Isf. ska det vara en dans som jag kan utan och innan! Inte improvisering :D Jaja, får se hur det går! Nu MÅSTE jag duscha. Bye bye! Hörs senare! Har lovat Nina att blogga flitigt nu! Och som tur finns det ju msn och skype, vilka är väldigt bra uppfinningar! Speciellt vid sånahär tillfällen :)


Kommentarer
Postat av: Sisu

Hmh. Tur att jaagurt kommer och hälsar på snart. :) Synd bara ett det bara e vi två som måste fjanta oss utan Nina. Tänkte kanske om jag skulle komma redan på fredag, dvs 7.3 om två veckor?

2008-02-21 @ 18:15:08
URL: http://cissabelle.blogg.se
Postat av: Anonym

Vi hinner fjanta oss hela sommaren som tur :P

2008-02-23 @ 01:48:16
URL: http://ninur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0