SUNNY SUNDAY

Så var det söndagkväll då. Sett 4 filmer av 7 i helgen och varit på födelsedagsfest. Och shejkat loss riktigt ordentligt på krogen efter det! Shit vad alla andra var slöa, det var verkligen jag, Nina och en annan klasskompis som stod för underhållningen om man säger så :P Gissar att många trodde jag var jättefull, men nepp, sådär är jag, egentligen!

Idag skulle jag plugga, som vanligt blev det inget av det. När har jag pluggat senast egentligen? Alltså påriktigt pluggat och fått gjort nåt vettigt som har nåt med skolan att göra? Kan inte komma ihåg... Jag förstår inte hur jag slinker igenom denhär utbildningen... Men ibland har jag faktiskt legat riktigt risigt till :D (Nu t.ex?)
Sov till tvåtiden idag... Var på en promenad i solen och såg massor med videkissor! Videkissor, i Februari!? Sen blev det krabbispizza och film! Sen... inget vettigt :P

Nä nu har jag inget mer att skriva. Borde väl lägga mig i sängen så småning om. Imorgon blir det middag på Rosso med Nina och Stef efter skolan! Något att se fram emot iaf ;)

Gonatt

Kommentarer
Postat av: Nina

Mums, getostpasta :) Snålvattnet börjar rinna...slluuuurrrrpppp

2008-02-18 @ 11:18:28
URL: http://ninur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0