TEKNIK OCH JAG

Nu är det städat och digiboxen är installerad! Duktigt va!
Trodde att jag hade installerat digiboxen helt rätt helt själv! Sen kommer en ruta med "inga kanaler hittades..." Jahapp, vad gör man då... Jo man berättar det för brorsan och han frågar om jag har kopplat i antennen... "What? Antennen? Den är ju i tv:n!" Haha. Jag är så teknisk!

Ps. Hittade en väska på Friis&Company som jag inte tror att jag klarar mig utan i vår! Tror att jag måste gå och köpa den imorgon! En present till mig själv på alla hjärtans dag. Det tycker jag alla singlar är värda ;)


Kommentarer
Postat av: Nina

Teknikens underbarn, de måst va vi de! :)

2008-02-13 @ 21:57:08
URL: http://ninur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0