KLADDKAKA - SÅ MYCKET BÄTTRE ÄN BOKREFERAT

Det är meningen jag skall plugga nu.
Det var meningen jag skulle plugga hela dagen idag.
Men istället har jag stigit upp alltför tidigt på morgonen av att jag blev väckt av telefonen som ringde. Var helt yrvaken och tackade ja till att vikariera på dagis, idag. Först efteråt märkte jag hur trött jag var efter typ 3h sömn :D
Jag gör allt annat än att plugga. Skulle precis sätta mig ner och börja på ett bokreferat, när vi plötsligt kom på att vi måste baka kladdkaka! Snart måste jag äta den också. Och väldigt snart måste jag se på Top Model också. Och efter det måste jag duscha.
När kommer tiden när jag "måste" plugga?

Imorgon blir det träff med några klasskompisar i skolan kl. 9, måste fixa intervjufrågor.
Efter det blir det dagis igen fram till minst kl. 4.

Kommentarer
Postat av: Stef

jag måste titta på friends.. jag är beroende...
jag tror det är mitt fredrik-substitut (det hänger på nåt vis ihop med honom, det är som vår grej... intresseklubben antecknar: vår tredje dejt var en friends-dejt och sen dess har vi sett mååånga avsnitt tillsammans...)

2008-01-28 @ 19:54:26
URL: http://sncs.blogg.se/
Postat av: Sisu

Haha, soulsisters! Jag skulle också sitta och plugga här om dan men var också mer intresserad av att baka just kladdkaka. Tyvärr kunde jag inte baka eftersom typ alla mina köksgrejer ännu e i Hfors, men jag sökte fram ett recept på internet och skrev ner det (med after eight! mmm...). Ska baka den asap! HIHI.

2008-01-29 @ 14:06:35
URL: http://cissabelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0