MOROTSHÅR

Hahha, skulle färga håret, sådär passligt till festen imorgon. Ville ha bort den fula utväxten, men gissa vad. Nu lyser den guldigt orange istället!! Hahha, det är såå fult! Måste alltså färga om det imorgon! Jobbigt.. men kan inte annat än skratta åt det för det ser så roligt ut :D

Hittade föresten ingen vit collegedräkt idag. Eller collegejackan fanns i vitt men den hade ingen huva... och jag är en huvälskare. Dessutom gjorde den kritvita färgen mig alltför blek såhär mitt i vintern. Så det blev ingen sån.
Istället köpte jag en vanlig grå college (med huva) från Zara. Eftersom min förra på något underligt sätt har fått rosa fläckar på sig lite här och var?!
Sen köpte jag en vit och en rosa basic topp från JC. Har skåpet fullt med sånna, men tyckte det behövdes påfyllning ;)

Nu blir det ostbollar, Pepsi Max och film. Ska se Holiday för jaa, typ fjärde gången kanske. Orkade inte gå till Makuuni i regnet.
Imorgon blir det ett BodyCombat pass kl. 11.15. Kommer va såå svårt att komma upp ur sängen!

Kommentarer
Postat av: Sisu

OH NO! Fick du det fixat idag? Vilken färg använde du?

2008-01-19 @ 20:58:39
URL: http://cissabelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0