SUDDIGA MINNEN

Inflyttningsfesten var kul!
Kort sammanfattning av den:
Vi kom dit och det var lite stelt i början. Vi blev bjuden på god mat, sjöng snapsvisor och drack tequila i snabb takt. Och alla vet väl vad som händer när man dricker tequila. Vi blev alltså jättefulla!
Den första minnesbilden som kommer upp är Jag + Emil + Nina + säng. Hrm. Nä det är iaf. inte så farligt som det låter. Men nästan! Haha, undrar vad folk fick för intryck av oss egentligen.
Jo och sen en annan, vi + 2 karar (minns inte alls vilka 2 det var) som höll på och leka nån klapplek, varvat med combatslag. Typ. Hjälp!
Jag har fortfarande krabbis... Just ätit lite krabbismat och nu känner jag för att lägga mig på sängen och kolla på Pretty woman istället för att fara till skolan på föreläsning.
Men jag får skärpa mig. Nu blir det skola + Combat.
Just det jag... HAHA. Emil och Stef, ni kommer väl ihåg att ni skulle komma på Combat idag? :D

Nä nu måste jag sätta på lite mascara, byta om och springa till bussen.
Just det ja, ikväll är en riktig tv-kväll, först kommer det Top Model och sedan Bridget Jones - elämä jatkuu.


Kommentarer
Postat av: Nina

Hjälp, vilka minnesbilder!!

2008-01-21 @ 13:19:41
Postat av: Sisu

Oh no! :D

2008-01-21 @ 14:37:12
URL: http://cissabelle.blogg.se
Postat av: Stef

klapplek och combatslag??? vem var det?? :D

2008-01-21 @ 20:24:05
URL: http://sncs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0