TRÖTTIS

Orkar inte hålla upp ögonen. Tänkte somna i bussen. Kom just hem från skolan. Drack just kaffe, varför blir jag inte pigg? Om 25 minuter ska jag iväg och jobba igen. Vilken dag alltså. Hoppas att barnen är lika vilda idag som de var igår på vilan, annars kommer jag garanterat att somna också!
Jag vill vara hemma idag. Lägga mig under täcket, lyssna på musik, somna, vakna, se på en halv film, somna igen, se resten av filmen... sätta på pyjamas, och somna igen och vakna pigg imorgon. Nä föresten, jag vill ha pyjamas hela dagen!
Nu måste jag äta innan jag far iväg. Hejdå!


Kommentarer
Postat av: sofia

ja, det ska jag nog skriva om, tack för idén! :) har haft massa godislöften som jag har brytit, skillnaden nu är att jag helt enkelt bestämmer mig för att inte äta godis, svårare än så är det inte. det svåraste är att stå emot första gången man blir sugen, men sedan när man väl har stått emot är det inte svårt alls. :D

2008-01-29 @ 22:08:20
URL: http://mayflower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0