WICKER PARK

 Wicker Park
Har just sett på en bra film. En riktig pusselfilm. Bra handling och bra skådisar.
För vem gillar inte att se på Josh Hartnett?
Om ni inte har sett den, se den! Både spännande och romantisk.

Klockan är 02.40, jag borde verkligen ligga i sängen och sova nu. Men nepp, här sitter jag och är inte alls trött. Allt är alltså som vanligt då. Kanske inte så konstigt eftersom vi (nu har jag blivit psyko också, talar om mig i vi-form) steg upp runt tvåtiden idag.
Men trots det har det varit en riktigt effektiv dag. Har skrivit uppsats heeela dagen. Förutom en paus med 2 träningspass med Carola! Funky + BodyCombat. Vi tänkte att Funky skulle vara ungefär nåt i stil med DanceCocktail, det vill säga skoj, men inte så tungt. Där hade vi fel! Efter en timme var man genomsvettig. Nån som har provat på att börja ett Combatpass genomsvettig? Haha, gör det, det var faktiskt kul! :D Repris nästa torsdag! (Hänger du med Stef?)

Imorgon blir det shopping! Köpte världens skönaste collegedräkt från Intersport förra veckan. Byxorna hade kostat 40 ?, tröjan 80 ?, jag köpte hela dräkten för 40 ?! Det kallar jag billigt! Har kommit på att jag vill ha en till i vitt, ska köpa en imorgon om det finns kvar.
Sen skulle det inte vara fel med nåt nytt att ha på sig på lördag. För då blir det Stefs inflyttningsfest! :) Och antagligen krogen efter det. Måste få dansa lite!

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Nina

De väl inget fel med att kalla sig själv vi??? :D Jag tycker att de är fullt normalt, så de så! Men nu borde vi gå sova så att vi orkar shoppa imoron (du kan ju fundera på om ja menar vi eller vi ;)) hm...

2008-01-18 @ 02:00:30
Postat av: celie

Outfits tävling på gång.
Gå gärna in o berätta vem din favorit är!! =)

www.celielovesola.tjejsajten.se

2008-01-18 @ 20:47:43
URL: http://www.celielovesola.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0