SOMMAR UPDATE

Sommaren har börjat, allt är i full gång! Sommarjobbet har börjat, gymkortet är i kraft och träffar vänner och har skoj för fullt där emellan! Imorgon börjar jag först 9.45, skönt! En liten sovmorgon sitter på sin plats, får sova till 8.30. Och imorgon är det dessutom torsdag, nästan fredag! Ser fram emot helgen. Ååh vad det är skönt att jobbar bara morgonskiften och i princip inga helger! Jobbar 2 helger + midsommardagen på hela sommaren! Okej, midsommardagen suger, men annars, perfekt!
Nu ska jag söka mig till sängen! Gonatt på er!


Jag vill ha jordgubbar! Tänkte köpa igår när jag var och handlade, men sen när jag hade handlat färdigt och kom ut var tjejen som sålde dem borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0