BLANDAT INLÄGG

Jag somnade 12-tiden igår. Hade väckning 10, snoozade till 12!  Drog upp rullgardinen och möttes av värsta snöstormen! Ligger redan 10 cm snö på marken och mera kommer det! Igår var det sol och helt bart på vägen. Jag fick plötsligt lust att simma och cyklade iväg till simhallen för att ha lite program! Var skönt att simma och gå i bastun. Jag lade föresten märke till att de som simmade där antingen var tävlingssimmare, dvs. massa unga killar med väldigt snygga kroppar som man kunde titta på medan man simmade ;) Och resten då, det var mest gamla feta gubbar och gummor! Och så jag då... hehe. Men nu har jag ont i knäna efter simningen igår :/ Hoppas det går över snabbt, för jag vill ju träna ikväll! Vet inte om jag ska välja BodyCombat, DanceMix eller Gymstick? Men alla är bra så det spelar egentligen ingen roll vad jag väljer = slut funderat på det nu för tillfället.

image46
Utsikten från mitt fönster. Det syns inte hur mycket det faktiskt snöar och det syns verkligen inte hur mycket det blåser! Men en liten inblick får ni iaf.


Idag står tvättning högt på programmet! Satte just igång en maskin med vita kläder. Efter det blir det en maskin med mörkare kläder, och till sist ska jag tvätta lakan! Tur att man har egen tvättmaskin, annars skulle det bli mycket spring!

Köpte föresten skinka igår, och märkte att det är sista användningsdag idag, suck. Så jag ska äta mycke skinka idag ;) Nödvändig info eller hur...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0