BORDE VERKLIGEN INTE...

Jag MÅSTE ju gå och sova, ska upp om 6h!
Var och bowlade idag... alltså... den killen är SNYGG! Vilka ögon!
Föresten, jag vann, gjorde hur många strikes som helst ;) efter varandra, wihii... han tyckte jag skulle börja tävla :D (Visst är det kul att lyssna när nån skryter lite? Heh.)
Ja trevligt var det... skit alltså. I'm in BIG trouble!
Beslutsångest.
Nä okej, egentligen vet jag ju nog vad jag innerst inne vill..
Men jaa... folk gör det inte direkt lätt för mig för tillfället! :D
Flum flum..
Gonatt?

Nä föresten, måste ju berätta att jag hittade en svart klänning, en svart kofta och en blå topp idag. Och det bästa av allt... "Pappa betalar!" Oho! 
Koftan finns också på Dopp, kostar 40?. Min kostade 7?, inte illa!
Hittade en skiiiitsnygg läderjacka också (129?, hups), men tyvärr fanns inte min storlek! Den hade huva :D Tror ni inte den var perfekt åt mig? Det var nära att jag köpte den fast den var för liten! Var ska jag hitta nån som slår den nu då... lär bli svårt!

Nä men nuuu....
GONATT alltså!
Råddigt inlägg, jag vet...


Kommentarer
Postat av: Linda

Suck att euro-tecknena ska bli till frågetecken! Jaja, stor skillnad :P Gonatt

2008-03-20 @ 23:00:38
URL: http://lindulii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0