FREDAGKVÄLL

Har funderat hela eftermiddagen på vad jag ska göra ikväll. Var just och lämnade tillbaks filmerna från igår och gick in via S-market... Köpte mjölk, Choko-mellanmålsstänger, Nalles risflingor, haha jag skulle ha havregryn och plötsligt blev jag sugen på risgrynsgröt med äppelmos. Inte likt mig! Men sen köpte jag det och glömde havregrynen! :D Stod vid godishyllan en stund också men lyckades skärpa mig och köpte ingenting *stolt*, åt ju massa godis igår. Sen gick jag förbi tidningshyllan och såg att ett nytt nummer av Cosmopolitan hade kommit ut och vips hade jag en tidning i famnen! Såå, då var kvällen räddad!

Imorgon blir det förmiddagsträning (har inte bestämt mig vad jag ska gå på ännu) och sen blir det shopping med Stef!

Kommentarer
Postat av: Magnus

Va tidningen bra eller? :p

2008-03-14 @ 20:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0