HEM LJUVA HEM

Har varit i farten sen klockan 6 imorse! Gick på stan en stund idag, hittade inget! Eller jo, ett diadem eftersom mitt gamla håller på att ge upp helt. Annars absolut ingenting, provade massor med jeans men inga passade! Med andra ord, allt är som vanligt! :D Efter lite spring på stan så blev det PepsiMax-godis-kväll hos Cessi! :)
Nu ska jag krypa ner i sängen med Glamour!
Föresten så har pappa kortat av min klocka nu så nu är den bra! Och föresten 2 så älskar jag Vasa! Och föresten 3, mamma har bakat världens godaste havreflarn!
Gonatt från mig!

Kommentarer
Postat av: Sisu

Vill också hem till mitt ljuva hem. 3 nätter kvar nu... :)

2008-03-04 @ 22:18:08
URL: http://cissabelle.blogg.se
Postat av: Ninur

Faktist sa trivs jag ganska bra dar jag ar nu ocksa, men tuuuuuuuuuur att ja far far raka vagen till Vasa sen nar jag kommer harifran! Sku bli hur deprimerad som helst om ja sku masta far tillbaka till Abo!! Vi har just diskuterat med Iira om hur hart Abo suger, haha! Sa vi e no int enda som hatar den stan. Ha de bra i Vasaaaa :)

2008-03-05 @ 11:37:07
URL: http://ninur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0