INTERNETPAUS

Om ett par timmar ska jag fara och möta Antti till tågstationen. Det innebär en internetpaus på ett dygn ungefär! Ska ju bli... skönt!
Han ska föresten vara här i lägenheten medan jag är i skolan några timmar imorgon på eftermiddagen. Borde nog gömma datorn helt och hållet så han inte går och snokar i mina bilder eller nåt, haha skulle va katastrof ju! Finns massa allt annat än snygga bilder på bl.a. mig och Nina på min dator! :D Hjälp.

Jag kommer att vara trött ikväll tror jag. Känns som jag sov max två timmar inatt, först kunde jag aldrig somna, för jag steg upp halv två igår! Och sen vaknade jag 1000 gånger. Hatar såna nätter! Idag har jag iaf varit i skolan från 8.30-12.30. Hade utvecklingssamtal idag som jag hade glömt totalt, jag kom alltså heeelt oförberedd utan papper som man skulle ha med! Tur att det iaf. finns EN shysst lärare i vår skola och att jag som tur var hade honom! När jag kom hem dammsugade jag och nu håller jag på att laga Flygande Jakob som jag och Antti ska äta ikväll :) Sen ska vi hyra film och myysa resten av kvällen!

Nu börjar det bli dags för mig att hoppa in i duschen så att jag inte får alltför bråttom sen, men egentligen spelar det ingen roll när jag går och duschar, jag kommer ändå att få bråttom i slutändan! That's me!

Ha det så bra, vi hörs om lite mer än ett dygn! ;)
Pöss


Kommentarer
Postat av: Nina

Njä, jag sku kanske int berätta, hehe :) Han mår ju int dåligt av de som han int vet, eller hur var det? Ha de så kul me Antti ikväll ;P

2008-03-18 @ 14:43:16
URL: http://ninur.blogg.se
Postat av: Magnus

Vad ska jag göra på jobbet om inte du är online? :O :P

2008-03-18 @ 18:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0