IT'S WEEEEEKEND

Ja, nästan iaf! Det känns så. Fast jag ska ju jobba hela helgen. Men ska hinna med enmassa kul där emellan så jag ser fram emot att fara till Vasa, ikväll! Ska packa ner datorn och åka iväg strax. Såhär ser programmet ut över påsken:

Idag: Åka tåg
Imorgon: Shoppingresa till Tuuri med mamma och pappa + Bowling med Sami
Fredag: Jobb 7-15 + Biljard och film med Ville
Lördag: Jobb 14-21
Söndag: Jobb 7-15 + Födelsedagsfirande hos Sissa
Måndag: Tillbaka till Åbo

Ni är säkert nyfikna på hur det gick med Antti?
Det gick riktigt bra och vi hade riktigt roligt. Som sagt, han får en verkligen att skratta och är lätt att prata med! Men som pojkvän? Nää.

Jag längtar efter fredagkväll...


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: lite mysigt iaf :D

2008-03-19 @ 19:19:43
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Nina

De låter som ett bra men stressigt program :) Hoppas du fyndar vid Keskinen! Vi måst pratas vid via Skype nån da snart så jag får hör allt! Du kan ju hälsa din familj från Kina :D

2008-03-20 @ 05:51:05
URL: http://ninur.blogg.se
Postat av: Nina

ja sydväst... ja har inga ord för de!!! FY FABIAN säger ja bara, int e de undra på man gör allting slarvigt!! Haha, han åt upp hela resten av flygande jakob, hur kan man ens gör de??? Ja fattar att du int visst om du sku skratt eller bli störd. Gott måst de ju ha vari iaf :)

2008-03-20 @ 05:55:09
URL: http://ninur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0