JAG BEHÖVER SÖMN

Var en kul kväll igår men blev inte mycket sovet inatt! Nu har jag suttit och arbetat med den hemskaste skoluppgift jag nångång haft, har aldrig gått åt såhär mycket tid till ett skolarbete, men nu börjar jag äntligen se ett slut! Ett artikelreferat kvar, sen är det slut! Finito. Arbetet är 24(!) sidor långt för tillfället.
Nu behöver jag sova för att orka imorgon. Bär av till Vasa imorgon, blir tåget den här gången eftersom jag inte har så mycket packning. Men helt otroligt, de har höjt tågpriserna, igen! När ska dom sluta med det? Varje gång jag åker är det dyrare och dyrare.
Nu, sängen! Och det ska bli sååå skönt!

Förresten! Tvättmaskinen har fått fnatt och man måste stå och hålla i den hårt de tio sista minuterna typ! Annars smäller den i väggen så att man aldrig har hört ett liknande ljud! Helt otroligt! Hahha.
(Ja du vet ju Ninur hur den brukar va när den har riktit högt ljud så man undrar om de e nå fel, den e tre gånger värre nu! :D)

GONATT


Kommentarer
Postat av: Nina

HAHAHA, ja far superfnatt da ja tanker pa att du star dar o haller i den i tio minuter, HAHAHA :D

2008-03-03 @ 05:15:23
URL: http://ninur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0