JOBB

Jobbet idag gick bra, helt onödigt att jag var nervös igår! Fick jobb på påsken också, så det blir inget festande för mig på påsklördagen tyvärr, men pengar däremot, vilket behövs!
Fick min dagislön igår också, alltid lika kul när lönen kommer! Lämnade 100 ? efter att skatten hade dragits av, för 12 h jobb, ganska bra tycker jag! :) Förstås ringde dom från dagiset idag och frågade om jag kan vikariera imorgon, de lyckas alltid ringa när jag är i Vasa och jobbar! Typiskt.

Hm, vad ska jag hitta på ikväll? Först ska jag iaf. äta mammas mat: köttbullar, mos, lingonsylt, svampsås, morötter och blomkål, MUMS! Gissa vem som beställt maten? ;)
Sen tror jag att jag ska ringa och höra vad Cessi gör ikväll eller nåt!


Kommentarer
Postat av: kiddo

LINDA! är du här? hur länge stannar du? går du på lady line? .) pusssss

2008-03-04 @ 19:00:09
URL: http://kiddodelicious.blogg.se
Postat av: Tobias

svar: tack så mkt :) får hoppas jag är frisk imorgon!

2008-03-04 @ 21:58:18
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0