LÖRDAG

Var riktigt trött imorse när väckningen kom på kl 10! Var väldigt nära att jag skulle stänga av, vända mig mot väggen och somna om och sova lääänge. Men istället snoozade jag ett par gånger och masade mig motvilligt upp. BodyCombat var det... men jag var så trött att det sista jag hade lust med var BodyCombat, speciellt med Susanna som fortfarande har det gamla programmet som jag börjar bli ganska trött på nu. Så jag bestämde mig för att testa Niinas "Vatsa-Peppu" (Mage-Rumpa) istället. Det var helt okej, ganska skönt och avslappnande på morgonen, fast vissa saker var jobbiga. Och ojojoj, hon ser 100 gånger bättre ut än vad hon gjorde för länge sen!

Föresten, på BodyCombat på torsdag var det en del nya som Carola visade tekniken åt. Sen när vi skulle starta sa hon att nu vill hon se full teknik av alla de som gått på hennes timmar i åratal.. jag tänkte bara "jaja, men det har ju inte jag", sen spände hon ögonen i mig, som dessutom råkade stå längst fram, och sa "Mä kyllä tunnistan teidät! ;)" (Jag känner nog igen er!). Hups, då slog det mig att ojdå, det är ju faktiskt tredje året jag är här nu. Hjälp vad tiden går snabbt!

Och ja, tiden går snabbt idag också. Har just ätit broilerbullar, potatis, morötter och lingonsylt och nu är det dags att hoppa i duschen, packa och göra mig klar för avfärd till Kimito. Kl. 15.25 går bussen härifrån! Går inte så bra med mitt pluggande idag tror jag bestämt, men jag fick iaf. gjort lite igår kväll så det ordnar väl sig.

Ha en bra lördag!

Ps. Jag hoppas de har köpt massa godis till ikväll! Annars tänker jag ha godisdag imorgon! Igår blev det bara en Pätkis i skolan (och det räknas inte! :P) för jag glömde att köpa godis på stan, och på kvällen var det för mörkt för att gå iväg ensam till Makuuni.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Vad roligt att du skrev en kommentar! :) Det är sällan man hittar finlandssvenskar i bloggvärlden (förutom bloggen.fi förstås) tycker jag!

2008-03-02 @ 00:08:10
URL: http://www.annalovisas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0