LYCKODAG?

Ibland så bara älskar jag att läsa Sydväst mailen! (Oftast så hatar jag det!) Gnällde åt Ville igår över att jag var nervös för slutarbetsträffen vi ska ha imorgon, för att jag inte har gjort någonting alls de två senaste veckorna. Han kom på enmassa repliker åt mig som jag kunde ha till försvar, beroende på vad läraren skulle säga åt mig, haha. Men, det måste vara min lyckodag idag, första mailet jag läste hade rubriken "Slutarbetsträffen imorgon inhiberad"! JAA! Den var flyttad till 9.4 istället, nu har jag ju mycket tid på mig! (Inte för att jag kommer att ha gjort något då heller, men det är ett senare problem.)
Inte nog med det, andra mailet jag läser är en beskrivning på vad vi ska göra på lektionerna på onsdag... och mailet avslutas med "Inga basgruppsträffar denna vecka!". YES! Jag kan alltså fara hem redan på onsdagkväll om jag vill! Men kan hända att det blir på torsdag förmiddag istället... Måste fundera på det idag, måste ju boka tåg ifall det är mycke folk som åker nu när det är påsk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0