MÅNDAG

Hur kan det vara jobbigare att stiga upp kl 7 när man ska till skolan än kl 6 när man ska till jobbet? Fast skolan är 2.5 h och jobbet 8? Jag kom mig iaf. upp och stod och halvsov i duschen under så hett vatten att jag var helt röd över hela kroppen. Men skönt var det!
Fick en god nyhet (usch nu känner jag mig hemsk, egentligen var det ju en dålig, eftersom det beror på att vår lärare är sjuk!) i skolan idag, vi kommer att ha ledigt nästan varje måndag och fredag denhär modulen, kommer att ha mycket mindre lektioner än den andra gruppen, sköööönt! MEN, det finns ju alltid ett men, istället har vi helt sjukt mycket hemuppgifter istället, för att kompensera att vi har så lite lektioner.

Slutade skolan redan klockan 11, tänkte handla mat och fara hem sen. Men sen gick jag in via H&M (så typiskt att jag inte hittar nånting där nu när jag har presentkort dit!), vidare till Vero Moda, One Way, Stocka, Zara, JC, Lindex... ja, det blev alltså en runda på stan! Köpte 2 nya sporttoppar från JC (hur många har jag nu egentligen?) en  rosa och en grön/blå/turkos. Hittade också en tröja på Lindex. Sen skulle jag då gå och handla mat till Anttila, men när jag kommer in märker jag att de har lagertömning på G och det var grym rea på typ allt! Synd att man inte skulle ha nån sportdräkt eller träningsskor för det var skitbilligt! Där hittade jag också en tröja (på Anttila?!), en vit tunt stickad kofta, kan inte förklara, lite genomskinlig. Fin sommarkofta! (Ninur, den påminner om din vita kofta från Esprit, me såndär hål.) Koftan hade kostat 40e, nu var den 15. Köpte också ett Snobben-nattlinne för 2e = gratis typ. Hmm var det nåt mer... jo ett par Snobben strumpor för 2e, hehe. Och en riktigt löjlig film: A Cinderella Story, med Hilary Duff. Haha, perfekt för mig att se nån ensam slappar kväll! ;) Ja, det var väl allt tror jag. Plus maten då som jag till slut fick handlad också.

Just det ja, hehe, jag blev förstås hungrig när jag gick på stan så det blev en tonfisk-bagel på Arnolds, mums! Satt där och läste Iltasanomat och kollade runt på folket, märkte att nästan alla satt ensamma och åt! Så då var det inget problem för mig heller. Brukar inte tycka om att äta ensam nånstans!

När jag kom hem blev det en joggingtur på 30 min + 15 min promenad, fick bli dagens träning istället för BodyCombat som jag tänkte spara till torsdag. Så mycket bättre med Carola.
Resten av kvällen har jag bara lagat mat och slappat, kom t.o.m. ihåg att se på Top Model! Furroooonda åkte ut ;) Tycker Jade kunde ha åkt, men nepp, hon är fortfarande kvar! Men det är lugnt, jag vet ju ändå vem som vinner! Åt en hel burk med fruktsallad medan jag såg på Top Model också :D

Imorgon e jag ledig. Denhär veckan har jag bara skola på onsdag från 13-16! Det kallar jag LYXVECKA! :)


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: visst, en skön låt iaf =D

2008-03-10 @ 21:01:33
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Stef

oj jag å vill si på nån fjantig film... :P tror du vi sku hinna med filmkväll före påsken? Jag har typ ingenting fram till påsk... förutom allt som jag måste göra och allt jag redan har planerat in, men bortsett från det...
Och sen får jag nog se hur det blir med combat på tirsdag... sku vilja komma men om jag e såhär krasslig då ännu så måst det nog vänta...

2008-03-11 @ 10:14:50
URL: http://sncs.blogg.se/
Postat av: Nina

Oj FURRRRROOOOONNNNDA! :D

2008-03-11 @ 12:14:32
URL: http://ninur.blogg.se
Postat av: Sisu

Vilken tur du hade med rean! :P Själv har jag mediumvecka nu, inte så mycket i skolan, men mycket annat istället! :)

2008-03-11 @ 21:46:25
URL: http://cissabelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0