SAMMA RUBRIK SOM ALLA ANDRA IDAG DÅ: LÅNGFREDAG

Kom just hem, blev helt slut nu när jag satt ner, känner hur trött jag är efter en natt med bara ett par timmar sömn. Kunde inte alls somna igår!
Var en stressig dag på jobbet, en sån dag när man nästan inte har tid att gå på wc! Men det som är positivt med såna dagar är ju att de går snabbt! Lunch hann jag iaf äta och där var det två shyssta arbetskompisar som bjöd på påsksallad och pascha! Supergott! Jag hade ett minne av att jag inte tycker om pascha, men den där var faktiskt riktigt god! Blev erbjuden att jobba dubbelskift idag också, men nepp. Inte idag. Ikväll ska jag ju träffa Ville :)
Jag och Conny var och hälsade på mommo en snabbis efter att jag kom hem från jobbet, så nu fick jag det gjort också! Bra så behöver jag inte ha dåligt samvete för att jag inte hann dit!
Nu ska jag väl ta och börja röra på mig då... suck, måste väl tvätta håret ikväll också om jag inte vill gå med uppsatt hår... hmm.. njaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0