SLAPPFREDAG

Värken har lättat lite. Älskade Burana!
Vad skönt det kan vara att halvligga i sängen under en filt och ha precis sådär lagom varmt. Sådär att man fryser om en tå sticker ut, men under filten är det perfekt! Haha, Stef var ju här igår, ska föresten sätta upp en bild på mina fyllda paprikor senare.. ja, men vi hyrde två filmer, såg typ 40 minuter av den ena, tyckte den var för allvarlig och tråkig och vad gör vi.. byter film! Ja men det är väl okej, att byta film? Haha, men vi byter inte till den andra vi hyrde, utan till HOLIDAY! Som jag sett minst 3 gånger tidigare. Men Stef hade inte sett den, och den är ju såå bra! Jude Law <3

image33

Jaa, men nu har jag sett klart på filmen vi började se på igår, Rakkauden resepti (No Reservations), och Stef jag måste säga att det var synd att du inte fick se slutet, för precis efter att flickan börjat äta igen, blev filmen bara bättre och bättre, och plötsligt tycker jag att filmen var bra! Grät säkert tre gånger! Så söt.

Nu ska ja bänka mig i sängen under filten igen och se på den andra filmen Naimalupa (License to Wed), med Mandy Moore. Hoppas den är bra! Ska äta upp det som lämnade av gårdagens godis också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0