SÖNDAGSFRÄSCH



Såhär ser jag ut ikväll där jag sitter. Myskläder, osminkad och hår som självtorkat och luggen uppsatt med ett spänne. Snyyyygg va ;)

Här kommer lite skvaller också! Hon jag bor med hade hem nån kar ikväll! Jag hörde hur dom pussades i "hallen", och måste självklart gå å kolla, nyfiken som jag är! Gick på wc, men egentligen skulle jag inte på wc så jag stod inne på wc:n och hade fnatt åt mig själv för att jag hade gått dit! Karn var inget att hänga i julgranen direkt. Svart hår (tror jag), allmänt uu och så hade han en röd, blå å vit läderjacka eller nåt liknande, hann inte se så noga. Han stirrade som ett fån och sen sa han "moi vaan"... Hehe, just så. Kanske det är hos honom hon tillbringar alla dagar och nätter? ;)

Kommentarer
Postat av: Nina

Där ser man.. HihihihihiHIHIHIHiHOHohohohohHAHhahahahHEhehehehehHähähähähhhöhöhöhöhh

2008-03-17 @ 04:52:00
URL: http://ninur.blogg.se
Postat av: Magnus

Skitsnygg :P

2008-03-17 @ 16:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0