VAKEN!

Jag har skola från 13-16 idag, men steg upp 9.30! Måste bara skriva det för jag är såå stolt att jag kom mig upp ;) Undrar om det berodde på förbättrad självdiciplin eller på ett uppiggande meddelande av Nina?
Nu ska jag äta morgonmål... få se vad det blir idag. Nån frivillig som vill komma och städa vår micro så jag kan värma mat där igen? Heh.
Ikväll är det då onsdag, tror jag ska gå på DanceMix ikväll!
Imorgon kommer Stef hit på filmkväll! Får hon sova i din säng Ninur? ;)
Har funderat ut vad jag ska bjuda på, ska testa nåt nytt! Men det kan jag inte avslöja här nu ju! Överraskning, överraskning...

Kommentarer
Postat av: Nina

Jo de klart att Stef får sova i min säng :) Nu e ja så nyfiken att ja spricker! Ja förväntar mig ett låååångt mail att läsa sen om vi int hinner prata på msn eller skype! Får si sen ikväll...

2008-03-12 @ 13:14:57
URL: http://ninur.blogg.se
Postat av: Tobias

svar: jaja jag vet inte sånt där ;)

2008-03-12 @ 14:38:24
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0