VARNING: FYLLEINLÄGG

Hahha. Hej!
Jag kom just hem, sitter med dunjackan på mig ännu!
Anstränger mig för att skriva rätt, suddar hela tiden!
Öh, alltså, ändrade planer blev det! Jag hade noll lust att sitta hemma ensam (trots att jag hade nya Cosmopolitan, som nu är oläst) så jag frågade om Emil hade lust att komma till Edison och spela biljard. Det hade han! Så det bar av till Edison lite före 10. Där var det helt proppfullt med folk och inget biljardbord fanns ledigt! Så vi gick till Nice... öö jag vet inte ens vad det heter? Men det ligger på Universitetsgatan mittemot Anttila ungefär, Nice Room kanske? Där spelade vi biljard hela kvällen, och drack lonkku, shot, lonkku... Jag som hade ätit jättelite idag p.g.a. sjuk mage blev påverkad direkt! Biljarden vann jag 8-3 eller nåt sånt, wihii ;)
Sen gick vi därifrån när de stängde kl 1. Det var meningen att jag skulle hem med 1.15 (SHIT vad många gånger jag rättat texten nu!!) bussen, men Emil lyckades övertala mig att komma och se på MR.FINLAND till Åbo Diskotek. Måste säga att det var ganska intressant! Fanns en riktigt snygg med, men han som Åbofolket hade gett mest röster åt vann. WTF (egentligen hatar jag dendär förkortningen!), men man kan inget annat än skratta. Han som hade valts hade långt svart hår, såg ut som en Gothrockare och var, ärligt talat, jag vet att det är fräckt men... skitful!
Från en sak till en annan, det fanns några killar från CUBA som sålde Havana Club, dvs. rom (egentlingen tycker jag inte om rom heller...) drinkar. Men var tvungen att köpa två! Shit vad mycke pengar det har gått ikväll alltså! Vi träffade också på Åsa (tror jag hon heter?), som var riktigt trevlig! Vi shejkade loss som värsta fånarna och hade skitkul! Ingen av oss ville fara hem när klockan närmade sig halv tre och sista nattbussen gick, så vi övervägde om vi skulle ta taxi hem. Men till slut bestämde vi oss för att vi måste ta bussen. Tog bussen med Åsa och hade killsnack hela vägen!
Ja, nu är jag hemma. Tvätta bort sminket kanske? Föresten, jag var ju inte riktigt klädd för krog idag heller, var ju inte precis meningen. Så jag hade jeans, svart kofta och en grön "sport-topp" under, skitsnyggt va ;)
Nä alltså ingen orkar ju läsa det här, haha. Ska bli kul att läsa det här själv imorgon tror jag. Imorgon var det alltså meningen att träna och sen shopping med Stef. Heh, träningen tror jag bestämt att jag skippar! Shoppingen blir av såklart, men får se hur jag kommer att må!
Hahha nu somnar jag. Jag vill ha sooovsällskap. Gissa av vem? Haha.
Alltså. Nu. Är. Det. Slut. På. Mitt. Flummande. Och. Suddande... JA!
GONAAAAAAAATT alla!
Hahahhahihihihihohoohhohohhehehe!
Gonatt alltså!
Hahha, jag ser inte fram emot att vakna imorgon tror jag :D
Nu är jag hungrig också, ska äta nåt. Hejdååååå!

Kommentarer
Postat av: Magnus

Jag orkade läsa ;) Jag hade också en helt galen kväll igår! :D

2008-03-15 @ 14:25:44
Postat av: Sisu

Ojoj! :D Ps. Jag har också sålt Havana Club, på fone år 2004! Shitt vad det är länge sedan!

2008-03-16 @ 10:25:49
URL: http://cissabelle.blogg.se
Postat av: Linda

Magnus: Jasså, vad gjorde du då? :)

2008-03-16 @ 19:33:43
URL: http://lindulii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0