VASA IMORGON?

Jag tror att jag åker hem imorgon. Känns lite konstigt eftersom jag kom hit på måndagkväll. Men, jag tror det är värt det. Eller vad tror ni?

Tyvärr har jag inte lyckats få tag på några pampasbiljetter :( Allt är slutsålt. Men en klasskompis trodde att det gick att betala in sig vid dörren lite senare på kvällen, det kunde man göra förra året! Så vi får väl börja på Ollis och sedan hoppas på att vi kommer in på Fontana sen!
Nu gäller det bara att bestämma mig om jag ska åka eller inte!

+ Min snälla mommo betalar tågbiljetten
+ Jag har sällskap av Stef på tåget på vägen dit
+ Alla kompisar
+ Ville
+ Pampas = Fest
+ Kan hitta på nåt annat skoj resten av helgen
+ Mammas mat
+ Skulle va kul att kolla läget i Vasas klädbutiker på lördag, om man orkar upp är ju en annan femma (Hah, dedär uttrycket påminner mig om dig Ninur av nån anledning?!)
+ Humöret är alltid bättre i Vasa

- Det är jobbigt att sitta på tåg sammanlagt 10 timmar, igen
- Det är helt skönt att vara för sig själv ett tag
- Jag borde verkligen börja med skolarbete eftersom alla bara hopar sig i en hög, som snart faller ner (Om den faller ner, betyder det att man inte behöver göra det sen? Öh)
-
Jag hatar att packa och fundera på vad jag ska ha med
- Jag kommer att vara 4 månader i Vasa över sommaren, kommer att bli knäpp att bo hemma så länge, borde jag passa på att vara här nu?
- Kan träna om jag är i Åbo, vilket det inte har blivit mycket av på senaste tiden när jag varit hemma så mycket, och förkyld! Saknar det.

9-6
Nån som kommer på fler argument för eller emot?

Kommentarer
Postat av: Nina

Hm.. kommer bara på mera plus med Vasa! Iira o jag har just diskuterat hur mycket vi hatar Åboooo!!! Ja tyckér att du ska fara hem! Skit i skolan!

2008-03-26 @ 14:32:25
URL: http://ninur.blogg.se
Postat av: Sisu

Du hinner nog vara ensam i Åbo länge innan sommaren, det e LÄNGE till sommaren, det e bara pampas en gång om året och nästa år e det int samma sak då du inte e studerande längre, du kan fixa på ditt skolarbete i tåget om det blir långtråkigt, du har gott om tid att träna innan beach noll-åtta, du kommer antagligen inte att vara hemma så mycket nu i helgen så du hinner inte bli knäpp, jobbig packning e en petitesse om du jämför med alla bra saker du får i gengäld här uppe! :) Osv osv osv.... I all oändlighet. Du har inget annat val än att komma! :P

2008-03-26 @ 19:33:22
URL: http://cissabelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0