VASA IMORGON

Har bestämt mig nu, det blir Vasa imorgon! Varför skulle jag stanna här, egentligen? Ska bli skoj! :) 18.05 går tåget imorgon och 22.23 hämtar pappa mig och Stef från tåget. På fredag blir det pampasfirande hela dagen! Och här ska ingen köra, så det så!

Gahh, var just och tränade. Blev Gymstick ikväll. Jenni hade feber, men höll passet iaf och var lika söt som vanligt, om inte ännu sötare. Vissa människor kan!
Kom just hem och tänkte hoppa i duschen genast för en gångs skull, och preciis när jag ska gå i duschen hör man att dörren stängs och vattnet kommer på. Emmi är alltså i duschen nu. Suck.

Får väl flumma på ett tag till då tills hon är klar!
Jag löste skinkproblemet med att laga en skinkpaj! Men alla ingredienser var typ slut. Hade inget rågmjöl till pajdegen så det blev en tråkig och onyttig deg med bara vetemjöl. Sen hade jag inga ägg, inte någon gräddfil heller.. så pajen kändes mer som en pizza, med sämre botten än vanlig, hehe. Men vem orkar gå och handla i det här vädret? Det blir ju bara värre och värre! Den här snön kommer ju aldrig att smälta! Och nu blåser det som... jag vet inte vad. Ett under att jag kom mig iväg och träna! Så lite stolt får jag vara.
Alla 3 maskiner med tvätt är också tvättade, bara lakanen som ska hängas upp bara jag kommer in i badrummet! Och det gör jag nu, för nu öppnades den ena dörren, och dörren till hennes rum stängdes. Bra.

Kommentarer
Postat av: Sisu

GRRRREAT! Kommer bli bästa Pampas ever! :) Jueh.

2008-03-26 @ 20:17:32
URL: http://cissabelle.blogg.se
Postat av: Nina

Bra beslut din skinka. Ja haller pa att flippa ut har snart tror ja! Ja e annu sur dessutom o min chokladsnalhet blir bara varre. Nu sitter ja har o ater ett apple (USCH!) Ja vill ha CHOKK! Ja tror de mast atas ikvall igen, suuuuck. Jaja.. ha sa kyl me pampeserna, muah :D Halsa alla fran mig ocksa! O ja.. konstit e de att de bara e du o Mond som e aktiva, duktit av er, ah :) Vi mast horas snart via Skype, har du me horlurarna till Vasaa? fast du kanske int har tid att prat nar du e dar, de brukar av nan konsti anledning allti va fullt upp da. Nu e de slut pa denhar langa kommentaren. Ninur! Slut o skriv! (jaaaa) (neee) (JO!) (Ja vill int) men oooh. HEJDA.

2008-03-27 @ 05:54:02
URL: http://ninur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0