BILD FRÅN STRAMPEN I LÖRDAGS

image102

Eftersom jag är så slö med att blogga nu så kan jag ju åtminstone sätta in en bild! Det är ju ändå bilderna som är dom roligaste att se nästan. Var en jätteskön och trevlig kväll på älskade Strampen! Sommar!
Tyvärr har det ju gått och blivit kallt nu, så kallt att man måste ha vantar, och så att det dalade ner några snöflingor idag. Men solen lyser för det mesta iaf och jag hoppas att värmen kommer tillbaka snart!

Praktiken har börjat och jag trivs helt bra! Lättad.

Ett skolarbete mindre, som blev färdigt i sista minuten ikväll och skickas in till skolan imorgon så det är där på torsdag när det är deadline. Känns skönt med ett mindre! Men aj så många kvar... men det ska jag glömma nu för stunden.

Imorgon blir det praktik som vanligt, 9-16. Skönt att jag börjar 9, eftersom jag måste cykla och starta minst 45 minuter tidigare. Sen ska jag bara hem en sväng och så har jag lovat att föra Stef till tåget. Då tänkte jag passa på att stanna i stan och träffa Cessi.

Nu borde jag börja söka mig till sängen... blivit 2 nätter med lite sömn nu när hockeyn har slutat klockan ett. Morgondagens spännande Finland-USA match börjar 2-tiden på natten så den kan jag alltså inte se. Såå störande! Förlorar vi åker vi ut... så... VI VINNER!
Nu säger jag gonatt och sov gott.

Kommentarer
Postat av: Nina

Halsa at Ceesil. Va du e dukti som cyklar :) Vi ses snart...typ :D

2008-05-14 @ 04:47:24
URL: http://ninur.blogg.se
Postat av: Anton

Snygga! e ni.

2008-05-16 @ 06:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0