GINA TRICOT

YES, YES, YES!
Imorgon öppnar Gina Tricot i Åbo! Jag hade heeelt glömt bort det, men som tur påminde mig Stef om det så imorgon på eftermiddagen ska vi dit och shoppa! Hoppas på att hitta nån söt sommarklänning, och ett linne och en t-skjorta!

Nu färgar jag håret. Bara utväxten, men det ska bli skönt att slippa den! Ska beställa tid till frissan för en ordentlig färgning, slingning och klippning sen när jag kommer till Vasa. Sådär passligt tills mina två kineser kommer hem tror jag ;)
Nu ska färgen tvättas ur, hejdåå!

Kommentarer
Postat av: Sisu

Se upp så du inte kommer hem med hela affären bara! :D

2008-05-02 @ 10:53:17
Postat av: Jessica Anshagen

Hej!
Var jätte gärna med och tävla på min sida där man kan vinna skit snygga skor från Ji Fashion 4U värde 650 kr !

Hoppas du får en bra dag :)
/ Jessica

2008-05-02 @ 11:15:07
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0