MIN FÖRSTA SUSHI LUNCH

image100

Såg inte riktigt ut sådär, men något ditåt. Jag skulle ta foto, men kom på det först efter att jag ätit upp hälften så det fick vara... Har länge varit nyfiken på Sushi och tänkt smaka men det har aldrig blivit av, och jag visste inte heller om att det fanns ett Sushi-lunchställe i saluhallen i Åbo. Men men... lite skrämd blev jag när jag såg hur det såg ut och hade det framför mig, hehe. Men det var riktigt gott! Men jag tycker ju om fisk så det var väl egentligen inte så oväntat att jag skulle tycka om det. Mycket godare än det ser ut är det iaf ;) Vem hänger med nästa gång? För en nästa gång blir det absolut...

Kommentarer
Postat av: marlene

nu såg jag tackar så mycket det va en glad överaskning!

2008-05-05 @ 19:44:22
URL: http://amazingm.blogg.se
Postat av: Stef

jag kan nog hänga med nångång... jag har inte ätit sushi så många gånger men jag vet inte om jag har blivit så väldigt imponerad.. Tykte inte det smakade så mycket... men helt ok, med wasabi förstås :P
Nåja, kul som omväxling iaf..

2008-05-06 @ 20:31:40
URL: http://sncs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0