SLUTSPURTEN + GODA NYHETER

Ikväll ska jag skriva ett bokreferat på en finsk bok jag inte har läst + skriva om 13 lektioner jag inte kommer ihåg nånting av + skiriva en utvärdering om min egen inlärning om förman- och ledarskap. Jättetrevlig kväll alltså. Men efter det här har jag "bara" 3 arbeten kvar! Men det känns som ingenting när jag jämför med vad jag har haft. Sommarlovet närmar sig! 

 Jag fick jobb hela nästa vecka! På dagis, 0-3 åringar. Wihuuuu! En veckas lön är bra! Och så ska det bli roligt också! :)
Men hjälp, jag jobbar 9.20-17.00, sentur, vilket betyder att jag är sist där och ska stänga hela stället! Jaja, det går nog bra!

Nu måste jag börja jobba, om jag är riktigt effektiv så kanske jag hinner få lite fritid ikväll också.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, den var okej men jag har lite svårt att gilla sånna filmer, typ fantasy och sånt :P Jag föredrar mest skräck! ;)

2008-05-20 @ 21:37:06
URL: http://Jeniis.blogg.se
Postat av: Sofia

grattis till jobbet:)

2008-05-21 @ 14:47:23
URL: http://soofija.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0